Általános feltételek

 

  1.  

    • A szolgáltató neve:

       Label Hostess Korlátolt Felelősségű Társaság   -  Kizárólagos magyarországi GLOV- forgalmazó

      A szolgáltató székhelye: 1152 Budapest, Beller Imre utca 35.

      A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: glovhungary@gmail.com

      Telefonszámai: 70/661-0063

      Bankszámlaszám: Label Hostess kft.  - 10918001-00000063-94220002   ( Unicredit Bank)

      Cégjegyzékszáma: 01-09-186152

      Adószáma:24856630-1-42

      Telefonszámai: 70/661-0063

      A VÁSÁRLÓ

      -Aki a Glov Hungary Webshop szolgáltatását igénybe veszi, azaz a www.glovhungary.webnode.hu internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

      A SZÁLLÍTÓ

      -A megrendelt termékeket a GLS General Logistics System Hungary Csomag-Logisztikai KFT szállítja házhoz.

      VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT

      1. Válassza ki a terméket.
      2. Ha a termék megrendelése mellett dönt, kérem kattintson a ”Kosárba” feliratra, és jelezze a kívánt mennyiséget.
      3. Ha mégis szeretné törölni valamelyik termék megrendelését, azt a kosár tartalom megtekintésénél teheti meg.
      4. Amikor végzett a vásárlással, és még nem regisztrált partnerünk, kérem töltse ki az űrlapot adataival. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ill. regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. 
      5. Ennek elmulasztásából eredő károkért ill. a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a glovhungary.webnode.hu webáruház felelősséget nem vállal. A rendelés elküldése az általad megadott címre történik. Rögtön az elküldése után kapsz egy ellenőrző e-mailt, majd szállításkor egy másikat.

      6. A csomagokat naponta szállítjuk Magyarországra a GLS futárszolgálat közreműködésével. Amennyiben megrendelésedet péntek és hétfő között küldöd el, úgy azt hétfőn szállítjuk. Legfejjebb 1 héten belül megkapod csomagodat.
      7. A futár naponta kézbesít.
      8. Fizetési módként választhatod a paypal fizetést ill. a banki utalást. A megrendelés megfelelő lépésében választhatsz ezen módok közül, ahol egyszerre látod a felsorolt szolgáltatások teljes árát is, vmt. részletes tájékozatatást a GYIK-ben is találsz. A Label Hostess kft. fenntartja a jogot ezen szolgáltatások árainak megváltoztatására. Amennyiben a megrendelést már elküldted, az árak számodra véglegesek.
      9.  
      10. - Személyes átvétel nem lehetséges!
      •  
      • A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését
        az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. 
      •  
      •  
      •  
      • Vásárlástól való elállás
      •  
      • Vásárlásodtól 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz és mi visszaküldjük a pénzedet. Amennyiben az árut már elküldtük, úgy azt SÉRTETLENÜL, eredeti csomagolásban kell visszaszolgáltatni. A pénz visszaküldése  banki átutalással történik 30 napon belül. A vásárlónak írásban kell közölnie a vásárlástól való elállási szándékát. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm. rend. alapján a kereskedő, az interneten keresztül történő vásárláskor a távollevők között kötött szerződésre vonatkozó szabályokat alkalmazza.
      • A szerződéstől való elállás nem lehetséges, ha a termék sérült, abból fogyasztva volt vagy a csomagolás kibontása miatt higiéniai okokból már nem eladható.
      •  
      •  
      • Reklamáció
      •  
      • A vásárló e-mailben, reklamálhatja a terméket. A reklamáció olyan meghibásodásokra érvényes, amelyek a a gyártástól az eladásig következtek be vagy a kerskedőtől származnak, pl. hibás csomagolás vagy kiszerelés, mechanikusan sérült termék, stb.
      • Reklamáció nem fogatható  el akkor, ha a meghibásodás a vásárló figyelmetlen használatából fakad, vagy az mechanikusan már a vásárlónál sérült meg.
      • Megalapozott reklamáció esetén a kereskedő új, hibátlan terméket küld a vásárlónak saját költségére. Ahogy más üzletekben, itt is vissza kell szolgáltatni a meghibásodott árut a kersekedőnek postai úton a számla másolatával együtt a vásárló terhére.
      •  
      •  
      •  
      • Ezek az üzleti feltételek 2014. január 1-től vannak érvényben. 
      •